evvelinabbrundin

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av evvelina brundin - 5 februari 2011 22:11

Dagens outfit ! (:

 Linne : H&m

Jeans : Ginatricot

Strumpor : Ginatricot?

Ring : Glitter

Skor : Skopunkten 

   

Bilden får inte kopieras utan mitt tillstånd! 

Vardags makeup

ögonskugga ljusrosa

mascara

foundation

puder

Av evvelina brundin - 5 februari 2011 22:02

Shuu, nu sitter jag här vid min äskling såklart :) Men kom typ nyss hem, var först hemma och chillade men vid typ halv fyra kom zana och linda så cyklade vi till hansa :) köpte inget men ska med pappa dit imon och ska köpa några saker ja hittade (; Men aja lägger in en dagenns outfit sen också 

cya / E

Av evvelina brundin - 5 februari 2011 10:29

Hejj, vaknade nyss och är verkligen jätte trött, det blev en rätt hyfsad kväll igår på sandra med, amanda och lisa, sen var vi med lina leo och melissa med, men aa det var en ganska bra kväll. Men somnade inte föräns vid halv två och sen hade man hållt igång hela kvällen så man kan ju säga att ja e fettttt trött nu. Har inget mer å blogga om nu, hejdå.

   bild från när ja var liten, hahah vet ser helt mobbad ut.

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards