evvelinabbrundin

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av evvelina brundin - 9 februari 2011 20:33

Nemen tjena haha jag är faktiskt redan klar med allt som ja skulle göra och klockan är bara 20.33 ;o shit, haha. Men då kan jag ju passa på att lägga in lite bilder, allt från himmel och jord men tog alla bilder idag så aa, se och lär ;)

                             haha kanske inte så många roliga bilder men aa.

Av evvelina brundin - 9 februari 2011 19:16

Efter en riktig härlig träning med bästa tjejorna i Cl98ic så blir det att ställa sej i en kall skön dusch sen öva lite till engelskan imon, kanske tar en titt på matten med, men aja ni får ha det awesome och ni får kanske dagens outfit och lite bilder senare också om ja hinner, kissie :*

  

Av evvelina brundin - 9 februari 2011 08:59

Japp idag har ja en ganska fullproppad dag, först skola nu sen efter blir det hem och plugga lite vid halv fem är det träning och sen plugga igen, har prov och läxa tills imon -.-

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards