evvelinabbrundin

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av evvelina brundin - 24 februari 2011 23:33

Nu är ja hemma i kalmar igen, skönt att vara hemma men tråkigt att lämna mamma, men det har vart så skönt och roligt att träffa henne och vi har hittat på en massa kul, så är inte missnöjd en sekund. Kommer sakna mamma lika mkt som alla andra gånger men träffar henne igen om ungefär lite mer än tre månader (: Men ni får lite bilder från resan sen, men glömde laddaren hemma och kameran laddade ur så har inte så jätte mkt bilder men några kunde ja ta ;).Men två veckor gick så otroligt fort, känns som att det är nu jag ska åka men mamma kommer ju snart hem så det går fort, nu ska ja redigera lite bilder så får ni upp dom här på bloggen antingen senare ikväll elr imon klockan är ju nästan tre för mej, elr i dubai tid har inte riktigt vant mej än, så antingen blir det goooodddniggghhhttt elr så ses vi latteeeerrr :*

   ngn ful gammal bild...

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards