evvelinabbrundin

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av evvelina brundin - 3 februari 2011 20:18

sho alla bloggare, va ju i hestra idag, det var najs, först fick ja jätte ont i fötterna men sen bytte jag pjäxor så det var awesome :), hihi. Men sen bussresan dit var lite tråkig, men hem var det rätt kul. Men iaf sen skulle pappa hämta mej och sen när vi hade åkt en bit så sa han :

jag har en bra och en dålig nyhet, ja bara aha okej. Så sa han den dåliga nyheten är att vi har tagit bort mimmi nu och ja började stor lipa, hon var min lilla prinsessa och ja fick aldrig ta far väl av henne :'( men pappa sa att det inte gick att ha en katt som inte var rumsren så aa. Men den bra nyheten var att imon efter skolan så ska jag åka till ngn frisör ngn stans och får styla håret hur ja vill, får klippa det, och allting haha riktigt najs, men kan fortfarande inte smälta mimmi men aja det är väl ngt ja får leva med nu. Men gick ju upp vid fem idag så är as trött så funderar på att bara lägga mej och kolla på tv, elr slå på en bra film och bara somna till den, aja nu pallar ja inte blogga mer.

du är den vackraste katten på jorden.

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards