evvelinabbrundin

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av evvelina brundin - 5 januari 2011 21:49

Mitt fullständiga namn är Evvelina Anna Emilia Bergman Brundin, men säger bara Evvelina Brundin =)Jag har precis fyllt 13år och ja fyller år den 20e december, Jag föddes Den 20e december 15.59 1997 på värnamo bb   Jag har inga riktiga syskon bara två halvsystrar som heter Emma och Denicé som är 17 och 22 år   Min pappa heter Magnus och min mamma Jessica =) Jag har ett husdjur, en

katt som heter Mimmi  . Min favoritfärg är Rosa =). Jag går i sjunde klass och till sommaren börjar jag i 8an   Jag har många väldigt bra vänner och två riktiga bästa kompisar, Lisa och Olivia.Jag är också en tjej som gillar att skratta   Ja det var väll det mesta om mej , Hejdå kyss från eran

Evvelina   


Av evvelina brundin - 5 januari 2011 21:48

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina favoritfilmer
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Bilder från jag var liten
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – I min handväska
Dag 09 – Den här veckan
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Något beroende
Dag 14 – Detta ångrar jag
Dag 15 – Mina rädslor
Dag 16 - Mina favoritlåtar
Dag 17 - Det här får mig att må bättre
Dag 18 - Mitt rum
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Det här saknar jag

Av evvelina brundin - 5 januari 2011 21:23

Evvelina hissar (y)

Tjocka koftor:

det är så skönt nu när det är vinter under jackan en varm skön snygg

kofta, den kan vara enkel och bara svart elr vit lite längre sådär

och sen ett snyggt smycke till det, hur skönt och snyggt som helst!

Sköna sängar:

så skönt när man har vart ute och bara bädda ner sej i sin sköna goa

säng med sitt sköna duntäcke och sen en bra film eller ett bra tvprogram

och sen typ varmt te av ngn form , hihi.

Facebook:

Det är faktiskt ngt ja hissar denna gången riktigt chill med facebook

bara trycka på en knapp sen ser man vad alla har för sej, om man vill

hitta på ngt med ngn är det bara lägga in en komentar elr skriva

i chatten, Det var en smart uppfinning tkr jag :D

Jullov:

Asså både det och sommarlov asså så skönt båda två, men nästan

hela vinterlovet så har jag gått och lagt mej långt inne på natten

och sen vaknat tidigast 11 exakt varje dag, riktigt skönt ärdet, för

man vet att det är tråkig snö ute då sover man hellre längre och

sen lägger sej och kollar på en bra film, det är en stor hiss,

Evvelina dissar (N)

Skolan:

Eller vem hissar den det är huuuuuuuuur tråkigt som helst bara massa

dryga lektioner, och sen tråkiga ämnen, det ända som är bra med skolan

är håltimmarna

Snön:

Brukar gilla snön men detta året har den vart hur boring som helst det är

bara halt och kallt ute, det kan vara kul och ha snö i kanske en vecka elr

så men efter en vecka e det bara fett jävla tråkigt!

Ingen tv:

Det är bara hur tråkigt som helst. Min tv funkade inte på två dagar

asså ja fick damp verkligen, den funkade inte och mina favoritprogram

man visste skulle gå på kvällen så funkar inte tven så himla drygt men

nu idag igen funkar den , så hiss på det ;)

Det var denna bloggens första hiss och diss and i hope you like it :D (Y)

 

:D

Av evvelina brundin - 5 januari 2011 19:27

Tjooo, just nu sitter ja och äter lite makaroner och falukorv :D, gottgott, men ja tror faktiskt ja ska lägga mej och kolla på en film elr ngt, för ja e ganska trött efter dagen, men om dagen den var verkligen awesome , kul och träffa gamla kompisar igen :)och ett stort grattis till moffa också som fyller 62 idag tror ja :D, men ja tror ja ska vila tills imon också för imon jadå blir det leos lekland med hannah, claudia, kanske moa och kanske maja :D, kulkul :), men nu ska ja kolla på ngn bra film vi hörs senare med en hiss och diss tror ja :)


Av evvelina brundin - 5 januari 2011 17:11

Nu har ja skaffat en ny blogg på bloggplatsen ist för blogg.se

Nu sitter ja här med ebba, olivia och melinda, så i hope you

like denna bloggen och sen så, aa harebra =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards