evvelinabbrundin

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

EVVELINA HISSAR OCH DISSAR =)

Av evvelina brundin - 5 januari 2011 21:23

Evvelina hissar (y)

Tjocka koftor:

det är så skönt nu när det är vinter under jackan en varm skön snygg

kofta, den kan vara enkel och bara svart elr vit lite längre sådär

och sen ett snyggt smycke till det, hur skönt och snyggt som helst!

Sköna sängar:

så skönt när man har vart ute och bara bädda ner sej i sin sköna goa

säng med sitt sköna duntäcke och sen en bra film eller ett bra tvprogram

och sen typ varmt te av ngn form , hihi.

Facebook:

Det är faktiskt ngt ja hissar denna gången riktigt chill med facebook

bara trycka på en knapp sen ser man vad alla har för sej, om man vill

hitta på ngt med ngn är det bara lägga in en komentar elr skriva

i chatten, Det var en smart uppfinning tkr jag :D

Jullov:

Asså både det och sommarlov asså så skönt båda två, men nästan

hela vinterlovet så har jag gått och lagt mej långt inne på natten

och sen vaknat tidigast 11 exakt varje dag, riktigt skönt ärdet, för

man vet att det är tråkig snö ute då sover man hellre längre och

sen lägger sej och kollar på en bra film, det är en stor hiss,

Evvelina dissar (N)

Skolan:

Eller vem hissar den det är huuuuuuuuur tråkigt som helst bara massa

dryga lektioner, och sen tråkiga ämnen, det ända som är bra med skolan

är håltimmarna

Snön:

Brukar gilla snön men detta året har den vart hur boring som helst det är

bara halt och kallt ute, det kan vara kul och ha snö i kanske en vecka elr

så men efter en vecka e det bara fett jävla tråkigt!

Ingen tv:

Det är bara hur tråkigt som helst. Min tv funkade inte på två dagar

asså ja fick damp verkligen, den funkade inte och mina favoritprogram

man visste skulle gå på kvällen så funkar inte tven så himla drygt men

nu idag igen funkar den , så hiss på det ;)

Det var denna bloggens första hiss och diss and i hope you like it :D (Y)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evvelina brundin - 12 oktober 2011 16:10

shit va längesen det va jag bloggade, vet inte äns om det är värt att ha kvar denna bloggen? Aja skolan idag rullade på, onsdagar är alltid lika sega! på morognen hade vi engelska prov, tror det gick ganska bra faktiskt. Nu sitter ja hemma hos min ko...

Av evvelina brundin - 2 oktober 2011 13:19


Ojjsan, lite länge sen jag blogga nu, haha jag sa att jag skulle blogga iaf en gång om dan och nu var det en vecka sen ;) haha men jag har aldrig lust å blogga längre, vet inte vrf men det är mkt med skolan, träning och jag tror jag satsar mer på det...

Av evvelina brundin - 26 september 2011 16:43


tudelu, hittar ni på då? jag gör inte mkt jag heller ligger å slöar och tar det chill. Dagen i skolan rullade på snabbt å va ganska chill, men nu kom pappa hem så nu ska vi typ fira han, han fyller år idag. Jaoo imon har jag studiedag, (y)  det är ...

Av evvelina brundin - 23 september 2011 07:15


haha shit va trött jag är? sitter och gäspar jätte mkt. Men drar mej bort mot skolan om ungefär 20min och har spanska, segt men det får gå. Idag på svenskan får vi också tillbaks novellerna vi skrev för ett tag sen, med BETYG på! Siktar på minst ett ...

Av evvelina brundin - 21 september 2011 16:12


Haha idag hade vi en ganska, chill dag? först började det med spanska på morronen och efter det cyklade vi ut till kalmar dämme där vi hade biologi lektionen då jag bara gick runt lite med claudia och tog lite vatten och växter? haha vi hoppas på det...

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards