evvelinabbrundin

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av evvelina brundin - 30 januari 2011 14:18

Tjooo (:

Hejj alla söta bloggläsare, nu har ja äntligen flyttat klart och är nästan helt klar med mitt rum, vi flyttade ju igår men då var ju jag på match så var ju inte med och bärde men matchen var borta i lessebo och slutresultatet blev 4-4 och vi kämpade så grymt bra, förra gången vann dom med 3-2. Men aa när ja kom hem såg det ut som ett bombnerslag i mitt rum och ja skojar verkligen inte man kom knappt in i rummet, men aa sen gjorde ja någolunda bra i rummet sen skulle ja sova så somnade ja fort sen inatt hade min katt damp och satt och jamade i fyra timmar, hon hade mat hon hade vatten allt men hon är väl bara inte van här antar jag. Men aa matchen idag blev ett resultat på 10-2 till bästa CL98IC :D fan va bra kämpat tjejor :) nu ska ja dra och fixa mej lite sen blir det väl hitta på ngt med någon aja pusshej leverpastej <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards