evvelinabbrundin

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av evvelina brundin - 20 januari 2011 20:49

Veckans blogg!

Nu kör jag igång med denna bloggens första veckans blogg,

  

Av evvelina brundin - 20 januari 2011 19:29

Yeah skolan idag var faktiskt helt okej, ganska dryg men ändå okej. När vi skulle ha so så typ fick vi information om den 3 februari, för då får dom som vill åka till hestra på skidresa :D Själv har man aldrig stått på ett par skidor men det har heller inte min kompis zana gjort men man kan gå i skidskola xd, så vi ska göra det så vi blir proffs i backen ;). Aja nu vet ni det, haha. Men ni får en låt som gör mig på bra humör och får mej att tänka på saker från himmel till jord, denna remixen är faktiskt väldigt bra också, men lyssnar mest på den vanliga.

men givetvis var det ngt fel så det går inte lägga in klippet aja ni får stå ut menade låten just a dream med nelly.

 

 

seya babes ;*

Av evvelina brundin - 20 januari 2011 12:45

Nemen shululu, just nu sitter jag,maja,claudia och kicki i datasalen och ska snart ha so = boooring. Hahah men ja bloggar mer när jag kommer hem så kanske ja laddar in några bilder typ. Hihi men seya

tråkig skola javet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards