evvelinabbrundin

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av evvelina brundin - 13 januari 2011 20:43

   som ni ser på rubriken har verkligen inte haft tid elr ork vet inte hur många dagar sen det är ja bloggade men iaf då får ni njuta nu ist (; Dagen idag var faktiskt helt okej trött bara, vi hade typ frågesport ist för idrott för det hade blivit fel elr ngt så vi fick ha frågesport ist, hahah mitt lag losade totalt, i mitt lag var det jag,hasan,albin,linda (: Men iaf det var typ en fråga vilket land vann något år 2010 i sm (sverigemästerskap) och ja bara men det kan vara helsingfors, och albin blev lite förbannad varje gång för han tyckte ja var blond, bara för att geografi och sånn skit inte är min grej, ja vet väll inte att helsingfors tydligen låg i finland elr ngt hade blandat ihop det med helsingborg (; Haha smartheten kommer nog från min kära far ;L Men iaf nu typ sitter ja här har pluggat spanska och hade tänkt nöta lite sims nu faktiskt (: Men aa ska bara säga det igår var mina skor ganska blöta så pappa och ja skulle åka efter träningen och kolla på nya på modehuset den kvarten som var kvar och där står mina favvis skor och nu står dom på skohyllan :D, hade dom på mej idag helt awesome vardom (y. Men nu ska ja dra ni får mer blogg senare pussochkramskumbanan :*

  

asså ngn som vill göra en ny header till mej för att på denna står det ju min gamla adress på om ni vill göra det, så släng in en komentar så skriver ja min msn (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards