evvelinabbrundin

Alla inlägg den 9 september 2011

Av evvelina brundin - 9 september 2011 23:30

Haha flummig kväll lr vad? haha jo men kul vardet. När jag sprang mitt i gatan vid skolan typ hör jag en röst, evvelina vad håller du på mä? och jag bara vem fan är det. Så var det min lärare, jag bara typ nä jag vet inte haha han bara ser det och började as garva och jag springer vidare. Så kommer claudia typ 78898989 meter efter och ropar mitt namn hela tiden, haha kul kväll asså. Skulle också snackat med en viss person men han har somnat så fick bli att snacka med kevin ist. Menmen, haha ska också försöka få ihop en header nu tänkte jag och funderar också på att skaffa en ny blogg men vet inte riktigt än.. 

   Haha ngn fin hat jag hittade på ngn random affär på öland ;)

Av evvelina brundin - 9 september 2011 17:41

haha jag är inte mupp slut pratat om det! haha, skolan idag var ganska seg men musiken blev inställd så vi hade 3 timmars håltimme. Men haha ätit lite gott nu och drar mej snart bort te claudias place, vi får se vad vi hittar på men drar nog hem ganska tidigt idag, slagga med filippa ikväll via msn (y) sen imon måste ja lägga mej tidigt för ska upp vid 7 på söndag för cup :d Haha vi hörs senare :)

   Ojj va gott det va, fredagsmys med lite tacos (:

Av evvelina brundin - 9 september 2011 07:09

Okejj nu känns det verkligen att det är höst?, sommar är ddet iaf inte längre ;) haha bloggade inget igår men orkade verkligen inte. Sen på kvällen tränade jag, det gick faktiskt grymt bra för mig igår vilket jag verkligen inte trodde det skulle göra, ryggen höll, knät höll och klubban va azum så jag taggade väl grymt mkt för cupen i övermon? ;) Fast det är bara en träningscup som ligger uppe i oskarshamn. Men nu ska jag gå å fixa mej lite till innan det bär av till skolan, ha en bra dag.

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards