evvelinabbrundin

Alla inlägg den 3 september 2011

Av evvelina brundin - 3 september 2011 21:08

Hos claudia just nu, vi ska snart kolla film (brides maides) typ haha. Men den ska ladda klart först. Dagen har vart chill å nu sitter vi och diggar musik som dom på gården har as högt med haha. Men aja nu ska ja vara social mot henne och kolla filmen. Pussar från mej <3

 vadå flummig chey.se? ;)

Av evvelina brundin - 3 september 2011 12:17

Börjar blogga lite smått igen, saknar bloggen lite fakitkst bara det att jag nt riktigt vvet vad jag ska skriva om men iaf nästa vecka är jag fullbokad nästan så då kanske ja inte kommer blogga heller

måndag; kolla kff

tisdag; träning (innebandyträningen börjar igen! :D)

onsdag; träning 

torsdag; träning

fredag; läsa läxa och tagga för cup

lördag; cup hela dagen uppe i orskarshamn! :D

söndag; tarelugnt (y


Haha så ser min vecka ut nästa vecka, och imon är jag iväg på öland hela dagen också så min uppdatering blir nog kanske inte den bästa men gör så gott jag kan! :)

 

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards