evvelinabbrundin

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av evvelina brundin - 19 juli 2011 22:38

Haha ni kanske fattar vad jag gör? jag kollar på solsidan och det är ju så grymt kul asså. Synd bara att jag har sett hela första säsongen, men jag satte mej vid datan lite ist :) idag har vart en skön dag, först vaknade jag vid halv 10 tiden sen så åkte jag till mormor som vi sen åkte ut till sommarstugan igen, väl där ute så gjorde vi inte så mkt dom satt där inne snackade och jag satte mej ute på tomten och chillade. Sen kom lotta och sånt(: Sen åkte jag mormor och mamma ner till oknö, där vi först åt bufé på ett jätte fint ställe sen badade jag vid hopptornen och det var helt jummet i vattnet ska ni veta! sen hem packa klart alla saker sen hopp in i bilen och nu var det slut med sommarstugan för i år. Så nu är jag och mamma hos mammas kompis lotta som vi passade på att åka till innan hon åker, så vi har grillat, spelat massa fotboll, fotat lite och nu sitter vi bänkade framför tven :) Och jag är ett wii rikare också, fick ett av mamma :D Men aja nu ska vi kolla klart detta avsnittet sen ska jag sova, imon blirdet klippa mej först förmodligen och är det sen bra väder så åker vi ner till kolboda, mamma pappa och jag :) Så såg min dag ut och jag hoppas eran dag har vart minst lika bra!

Presentation


Hejj, kul att du har hittat till just min blogg! Jag är en glad tjej som är 13år, gillar att spela innebandy/fotboll, fota och vara med kompisar. Låter detta intresant tycker jag du ska kika in fler gånger :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den här bloggen? (:
 Bra !
 Sådär..
 Dålig
 Totalt kass!
 Superbra.
 Ganska bra,

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards